Team Rynkebys skoleløp 2026
.png)
Elevene ved Leirfjord barne- og ungdomsskole løper for Barnekreftforeningen fredag 29/5. Løpet starter kl.11 og går rundt Nordlandsenteret, med start og stopp på kulturhuset.
Team Rynkebys skoleløp er et mosjons- og veldedighetsløp hvor skoleelever fra hele Norge løper til inntekt for barn og unge med kreft. Pengene som samles inn, går til Barnekreftforeningen og forskning på barnekreft.
Skoleløpet handler ikke om å løpe lengst eller samle inn mest, men om felleskap, glede og omtanke. Bare ved å delta er barna med å spre håp og vise solidaritet med andre barn.
Du kan støtte skolens innsamling her:
https://www.spleis.no/project/491756 Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.
Sist oppdatert
Fant du det du var på jakt etter?
